سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرکز آموزشی قرآن کریم امامزاده عباس(ع) ساری
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

بسمه تعالی

کلاس حفظ قرآن به مربی گری خانم سمانه قربانی:

دارای رده های سنی مختلف می باشند که کلاس دختران شامل گروه سنی کودکان از 7سال تا 11 سال هستندکه یک روز در هفته کلاس برگزار می شود این کلاس از انتهای قرآن تا سوره تین را حفظ نمودند

گروه سنی پسران نیز از 7سال تا 11 سال می باشند که از انتهای قرآن تا سوره تین و سوره نبا تا آیه20را فرا گرفته اند.

گروه سنی بزرگسال از 20 سال تا 60 سال می باشند که در طول هفته 2 روز کلاس تشکیل می شود ، که جز 30 قرآن را حفظ نموده و شروع به فراگیری جز 1 قرآن نموده اند.




موضوع مطلب :

          
چهارشنبه 91 دی 27 :: 10:0 صبح

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 0
  • کل بازدیدها: 19460
امکانات جانبی