سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرکز آموزشی قرآن کریم امامزاده عباس(ع) ساری
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

نوعی فعالیت و خلاقیت است که کودک به اشیاء و ابزار طبیعی که در اختیار دارد شکل و مفهوم می بخشد و یک سرگرمی و فعالیت جسمی و ذهنی هدفدار است که کودک با استفاده از آن تجربیات خود را توصیف میکند احساسات و نیاز ها و آرزوهای خود را در قالب کاردستی بیان می کند و همچنین موجب برانگیخته شدن افکار و تجربیات کودک می شود.

کاردستی نوعی ابراز افکار درونی است که از طریق آن می تواند افکار خود را بروز دهد و  آموخته های آموزشی و شناخت محیط اطراف خود را در عمل نشان دهد و با محیط ارتباط بر قرار کند و در آن ایفای نقش کند.

خلاقیتهای کودکان در قالب کاردستی و نقاشی  می تواند هدف تربیتی و آموزشی داشته باشد و از لحاظ هوشی و عاطفی در کودکان موثر است و می توان از طریق آن تواناییها و استعداد ها و چگونگی شخصیت کودکان را تشخیص داد.

والدین باید به کودکان اهیت بدهند و در ایجاد و خلق خلاقیت هایشان با آنان همکاری کنند و این همکاری نباید به این صورت باشد که مانع بروز تفکر و استعداد های کودکان شود و والدین از طریق همکاری و راهنمایی صحیح می تواند وارد دنیای آنان شوند و با آنان ارتباط دوستانه و شیرین و لذت بخش بر قرار کنند.در ذیل تصاویری از کاردستی شکوفه های مرکز آموزش قرآن کریم امامزاده عباس (ع) ساری به نمایش گذاشته میشود :

کاردستی نوگلان کاردستی

کاردستی کاردستی

کاردستی کاردستی

کاردستی کاردستی

کاردستی کاردستی




موضوع مطلب :

          
یادداشت ثابت - یکشنبه 91 دی 18 :: 7:59 صبح

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 19519
امکانات جانبی